اعتراض به نتایج نهایی ارشد بهداشت 99
نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

به دلیل وجود شرایط کرونایی، برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99، بارها به تعویق افتاد اما بالاخره در مرداد ماه برگزار شد. در اواخر شهریورماه کارنامه‌های اولیه داوطلبان این آزمون بر روی سایت وزارت بهداشت قرار داده شد و فرصتی برای انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

حال پس از اعلام نتایج نهایی، هستند داوطلبانی که به نتیجه بدست آمده اعتراض دارند و یا در کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته نشده اند و یا از کدرشته محل قبولی رضایت کافی ندارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است تا هرگونه درخواستی که داشتند، بتوانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، ثبت کنند.

داوطلبانی که به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 اعتراض دارند می‌توانند به سایت مربوطه مراجعه کرده و اعتراض خود را در قالب یک درخواست ارسال کنند. در ادمه به راهنما تصویری قدم به قدم و نحوه ثبت اعتراض در وسایت وزارت بهداشت پرداخته ایم.

زمان اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

بدیهی است چون داوطلبان به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعتراض دارند، بایستی ابتدا از نتایج نهایی خود مطلع شوند و سپس هرگونه اعتراضی که داشتند را ثبت نمایند.

با توجه به اینکه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99  اعلام شده است، داوطلبان می‌توانند تمامی درخواستها و اعتراضات خود را با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت کنند.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سال 1399، چنانچه به نتیجه دریافتی اعتراض داشته باشند می‌توانند با پیشروی طبق مراحل زیر، اعتراض خود را در قالب یک درخواست ثبت کنند.

ورود به سایت مربوطه

  • مرحله اول: داوطلبان باید برای ثبت هرگونه اعتراضی به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، به نشانی اینترنتی “sanjeshp.ir” مراجعه کنند.
  • مرحله دوم: پس از ورد به سایت مرکز سنجش آمورش پزشکی، باید از بالای صفحه بر روی گزینه ” تماس با ما ” کلیک کنند.

 

تکمیل فرم

  • مرحله سوم: پس از کلیک بر روی گزینه تماس با ما، داوطلبان مستقیما وارد صفحه ثبت درخواست می‌شوید که شامل یک فرم می‌باشد.

داوطلبان برای ثبت اعتراض خود بایستی طبق تصویر زیر در فیلدهای مربوطه نام، نام خانوادگی، کدملی، تلفن همراه و ایمیل خود را وارد کنند. نوع آزمون را”ارشد” و دسته بندی را “اعتراض به نمره” قرار دهند. در آخر بایستی در قسمت پیغام، به شرح اعتراض خود بپردازند و سعی کنند به صورت کامل مشکل خود را مطرح کنند و سپس بر روی گزینه “ارسال” کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

 

نکته اول: از ایمیلی استفاده کنید که معتبر باشد چراکه کدرهگیری ارسال درخواست به آن ارسال می‌شود که برای رویت پاسخ درخواست ضروری می‌باشد.

نکته دوم: ملاک پیگیری درخواست اعتراض، اطلاعات وارد شده می‌باشد، داوطلبان باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد کنند.

پاسخگویی به درخواست

داوطلبان می‌توانند پس از گذشت 24 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست، در کادر قسمت پایینی ثبت درخواست مطابق تصویر زیر با وارد کردن کدملی و کدرهگیری پاسخ خود را رویت کنند.

 

برای دریافت مشاوره در اعتراض به نتایج ارشد بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعتراض به نتایج نهایی ارشد بهداشت 99




:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج نهایی ارشد بهداشت 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: